Op dit adres zit nu: Café de Snor

1. Korte reactie op de recensie van 14 februari jl.

Als gastheer en eigenaar van D'n Bonte Wever ben ik erg blij met positieve reacties en stel ik alles in het werk om mindere ervaringen om te zetten in krachten voor de toekomst!

Het ribstuk was idd die avond op mijn aangeven vervangen door het staartstuk van het Rooise rund. Na het bakken getrancheerd en geserveerd op combinatie van geblancheerde groente en een Frans gestilde ratatouille. Het geheel zoals op de kaart beschreven gecombineerd met een zachte puree en warme knoflookjus. Geen appelcompote maar dat past ook niet bij dit gerecht.

Staartstuk is een rugfilet die de overgang vormt tussen rug en bil en wordt gebakken als een entrecote. Ribstuk daarentegen is langzaam gegaard suddervlees van de schouder.

Tijdens de vier de gangen van het gildemenu hebben wij van de 5 personen leuke en positieve reacties ontvangen. Zelfs bij het afrekenen werden nogmaals de complimenten gegeven voor de geweldige avond.

Aangenaam verrast waren we dan ook toen we het gezelschap van 9 personen aansluitend aantroffen in een lokaal café waar ik en mijn chef-bediening zelfs nog een drankje aangeboden kregen met de duimen omhoog!

Los van dit alles blijf ik bij mijn standpunt om continue alles in het werk te stellen om mindere ervaringen om te zetten in krachten voor de toekomst!

Met vriendelijke groeten, Ruud van der Linde, gastheer van D'n Bonte Wever.