1. We hebben vandaag een high tea genoten in dit restaurant. Alles ging goed, het was goed verzorgd. Totdat degene die ons bediende (eigenaar of bedrijfsleider?) ons benaderde met de menukaarten en de vraag: "kan ik u van dienst zijn met de menukaart voor het diner?" Wij zaten waarschijnlijk te lang naar zijn zin.... Er was welgeteld nog 1 tafeltje bezet in het hele restaurant, dus naar ons idee had hij ons tafeltje nog niet echt nodig voor dinergasten. Bovendien was het pas 16.30 uur of 16.45 uur. Nog niet echt dinertijd lijkt ons. Wij hadden bovendien net zelf het plan opgevat te vertrekken...
    Onze jas, aangenomen bij binnenkomst, werd niet eens meer teruggeven maar moesten we zelf zoeken!
    Ik denk dat na dit onzes inziens toch redelijk onfatsoenlijk gedrag, de fooi die wij op tafel achter hebben gelaten, iets fatsoenlijker was!!!!!!!!!!!!

3,4