1. Zeer slecht eten. Schnitzel is fabrieksprodukt, zag eruit als karton met uitgedroogde kaas erop en was zeer smakeloos.
    Vis kwam uit de diepvries en was nog helemaal nat van binnen terwijl erbij staat dat het van de grill is, leek het gewoon ontdooid en in de magnetron gedaan. Verder was deze ook totaal zonder smaak. De patatten waren doordrenkt van de olie waarschijnlijk was het vet niet goed op temperatuur.
    We hebben vriendelijk benoemd wat we vonden maar mevrouw wilde over alles in discussie gaan en ons alleen maar op ons ongelijk wijzen, zeer onprofessioneel en niet klantvriendelijk. Toen we dat duidelijk maakten kregen we iets van het huis te drinken aangeboden op een toon dat je denkt laat maar, gezellig zitten we niet meer. Daarna liep ze weg en heeft ons nog 25 min. met een half afgeruimde tafel laten zitten. We zijn uiteindelijk maar gaan afrekenen.
    We komen hier echt nooit meer en zullen het ook iedereen afraden!!

1,2