Op dit adres zit nu: Bistro by Mezger

1. Als passanten hier gaan eten. Niet bepaald een gastvrije ontvangst. We wilden graag voor het raam zitten. Men kon wel een tafel opruimen, van harte ging het echter niet! De tweede tafel voor het raam werd nooit meer opnieuw gedekt... Na opname van de bestelling duurde het bijna 1 uur voordat de voorgerechten (vissoep en carpaccio) kwamen, zonder enige informatie van het personeel!! Toen we informeerden waar de voorgerechten bleven vertelde de serveerster met de rug naar ons toe en tegelijkertijd de tafel bij de buren afruimend dat het klaar stond.. Nadat we de voorgerechten op hadden kwamen de hoofdgerechten na ca. 25 minuten. Het eten smaakt voortreffelijk, maar gezien de prijs mocht dat ook wel. De bediening straalde weinig interesse uit richtingen de gasten. Jammer, want dit hotel/restaurant ligt op een toplocatie en verdient meer.