Eetgelegenheid gesloten

Op dit adres zit nu: Restaurant Qip

1. Wij zijn zondag 19-02-2012 bij Harlekein gaan eten. Bij binnenkomst werd er vaag naar een tafeltje gewapperd en werden we er niet netjes naar toe gebracht. Vervolgens ruim 20 minuten zitten wachten totdat er iemand een drankje kwam opnemen. Na nog eens 15 minuten eindelijk iets te drinken gehad. Na nog eens oeverloos wachten eindelijk onze voorgerechten gekregen. Helaas waren er drie van de vier voorgerechten verkeerd, dus opnieuw wachten. Bleken vervolgens onze wijngaardslakken helemaal niet gegratineerd te zijn. Bij het hoofdgerecht dezelfde pech, twee ervan werden met de verkeerde saus geserveerd.
    Bij het afrekenen ging het ook al niet goed, want er stonden twee extra frites op die we helemaal niet hadden gehad.
    Jammer, een leuke entourage maar er moet wel iets aan de bediening en de kwaliteit van het eten gedaan worden.