Op dit adres zit nu: Oma's Soep Express

1. Ja, mijn cijfers lijken een beetje "gemiddeld", maar dat is ook mijn ervaring met dit restaurant. Als ik ergens wil eten word ik graag bedient, maar het duurde zeker 20 minuten nadat we de broodjes met smeerseltjes als appetizer op tafel hadden staan (en dus op hadden), voordat ze kwamen vragen wat we als gerechten wilden. Een 7 voor de lekkere appetizer en de vriendelijke ontvangst.

We wilden 3 kleine gerechten, waarvan nrs. 2 en 3 tegelijkertijd. Daar hadden we die dan ook op uitgekozen. Nu kregen we ze allemaal achter elkaar. Het 2e gerecht had ik in 5 minuten op (op normaal tempo, hoor), maar de wachttijden er voor en er na waren dusdanig dat ik meer dan 3 uur over een 3-gangenmenu gedaan heb, bestaande uit de kleine gerechten van de kaart. Beetje minder aardappelvaraties mag ook wel (gefrituurd, gebakken en gepureerd en, o ja: een aardappeltaartje, allemaal als bijgerecht bij het hoofdgerecht. Een 7 voor de hele fijne carpaccio die ik als vooraf had gekozen.

Soms had ik het idee dat het niet zo leuk werd gevonden dat we er zaten. Een 7 omdat ik dat misschien fout heb.

Al met al hebben we ons vermaakt, maar het kan wat vlotter in de bediening en gevarieerder in de bijgerechten. Een 7 omdat ik me wel vermaakt heb.