1. Af en toe, als ik het echt niet meer zie zitten, ga ik uit verveling weleens naar de McDonalds om een hamburger of een ijsje te eten. Zo komt ik toch zeker meer dan één keer per maand bij McDonalds Heerhugowaard.

De hamburger of het ijsje smaakt exact hetzelfde als bij alle andere McDonalds restaurants in Nederland die ik tot nu toe heb bezocht, wat op zich geen slecht teken is natuurlijk.

De inrichting van dit restaurant loopt echter wat achter op de andere restaurants van dezelfde keten. Het interieur is wat gedateerd en niet oogt niet altijd even hygienisch. De keuken ziet er trouwens wel netjes uit, wat natuurlijk niet geheel onbelangrijk is.

De medewerkers zijn erg vriendelijk. Ze komen over alsof ze plezier hebben in hun werk en dat plezier willen overbrengen op hun klanten. Als ik met collega's door de drive ga, krijgen we zelfs de Telegraaf aangeboden. Dat noem ik een super service die ik nog niet eerder bij een McDonalds ben tegen gekomen.

Waar ik me wel altijd over verbaas als ik dit restaurant bezoek is het publiek dat er komt, veelal scooterbrigades met bontkragen. Dit doet mijns inziens een kleine afbreuk aan de uitstraling van het restaurant.