Op dit adres zit nu: India Palace

1. Gisteren hebben we voor de tweede keer bij Passie gegeten met onze vriendengroep die we in Kreta hebben ontmoet.

In december hebben wij een en ander besproken. Daarbij werden we weer verrast door John Rambaran die met leuke suggesties kwam en met ons onder het genot van koffie een keuzememu heeft samengesteld
    voor een leuke prijs.

Wat wij verwachten is ook uitgekomen. We hebben allemaal heerlijk gegeten in een gastvrije en ongedwongen sfeer en kunnen terugkijken op een geslaagde avond.

Een voorbeeld voor veel restaurants!

De Kretagangers

Vorige recensies van Willy en Hans Horn

• 22 januari 2011 heerlijk gegeten bij Passie met een vriendengroep, die elkaar bijna 23 jaar geleden in Kreta hebben ontmoet. Bij het bespreken viel ons de gastvrijheid en het meedenken van de eigenaar al op. In overleg met ons heeft hij een speciaal menu in elkaar gezet met een Grieks tintje.

John en Brenda hebben met hun team ervoor gezorgd dat we met z'n achten kunnen terugkijken op een prima diner en een gastvrije sfeer. Een aanrader!