1. Robbert#16

Robbert#16
    Afgelopen zaterdag gegeten, parkeerterrein van het restaurant, ruim en goed overzichtelijk, de binnenkomst was warm en hartelijk door het vriendelijke personeel. De zaal was redeliojk gevuld met gasten maar door de indeling had je toch voldoende privacy aan je tafel. We hebben van het bufet gegeten, het aanbod aan warme en koude gerechten was ruim en het zag er allemaal goed verzorgd uit. de smaak was nog beter. Ik ben zelf een liefhebber van de chinese tomatensoep en die was hier het lekkerst van wat ik tot nu toe gegeten heb. De koude kalkoensalade is ook een echte aanrader. We waren met 4 personen en iedereen had wel een paar favoriete gerechten, vlees en vis waren in ruime mate voorhanden. Het personeel was attent en niet te snel met afruimen waardoor we in een hele ontspannen sfeer hebben kunnen eten. Ik zat zo vol dat ik het toetjesbufet over heb geslagen maar van mijn tafelgenoten begreep ik dat de toetjes ook erg lekker waren. zelf nog even een rondje gelopen over de eerste en tweede verdiepen, zag er ook allemaal mooi uit, volgende keer wil ik de teppanyaki proberen, hier ga ik zeker nog een keer eten.