1. Hier van de week gegeten. Voor de zekerheid gekozen voor pizza's en pasta, omdat we vorig jaar een zeer slechte ervaring hadden met de overige gerechten. De pizza's en pasta waren goed, maar bijzonder is het niet meer.
    Vergeleken met een aantal jaren geleden is dit restaurant erg achteruit gegaan. Voorheen deed het de naam Italiaans specialiteiten restaurant namelijk meer eer aan. Tegenwoordig komt het meer over als een 'gewone' pizzeria en dat is wat mij betreft erg jammer!
    Verder is de bediening matig, er word weinig gelet op lege glazen en wat meer enthousiasme zou geen overbodige luxe zijn. Regelmatig stond het personeel met elkaar te kletsen aan de bar en met mobiele telefoons in hun handen, terwijl je dan ook een rondje door het restaurant kan doen om te vragen of alles naar wens is.. maar goed.
    Al met al een aardig restaurant om eens een pizza te eten, maar een hele avond gezellig en goed dineren is wat ons betreft bij Casa di Mama niet meer mogelijk... Zonde...

3,6