1. Anouska & Peter

Afgelopen vrijdag voor het eerst hier gaan eten. De kaart zag er goed uit en ze hebben ook een salad bar. Helaas werd bij het bestellen niet aan ons verteld dat we gebruik mochten maken van de salad bar (en waar deze was). We hebben het dan maar zelf uitgezocht.
    Het eten was matig, voor- en nagerecht waren OK maar
    het hoofdgerecht viel tegen. Sommige stukken vlees waren veel te droog en veel te gekruid. Jammer. Ook zijn de porties aan de kleine kant dus prijs/kwaliteitverhouding is niet helemaal in orde. Het personeel draait volledig op de automatische piloot en laat qua servicegerichtheid toch veel liggen. Een nette begroeting bij binnenkomst & bedienend personeel dat je het gevoel geeft dat ze het gezellig vinden dat je er bent is toch wel het minste wat je mag verwachten.
    Het restaurant heeft wel potentie maar zal aan klantvriendelijkheid, kwaliteit & presentatie hard moeten werken.
    Wij gaan ondertussen de zoektocht naar een goed grieks restaurant voorzetten ;-)

6,5