Op dit adres zit nu: Fratelli

1. Leuke en sfeervolle "tent". Helaas houdt het daar dan ook wel bij op. Vorige week geweest voor een high tea. (had twijfels mbt reserveren na een slechte ervaring met eten 2 jaar eerder maar goed... kan veel veranderen in die tijd dus weer een kans gegeven).
    Thee in leuke kopjes met theepot maar snel koud. Hapjes kwamen pas een half uur na de thee. Alles in 1 ronde. Alleen de sandwich leek vers gemaakt (plakje zalm met stuk sla en dat was het dan ook wel...). Tja, croissantje, koffiebroodje en choco broodje... best lekker maar wel erg simpel bedacht. Wij hadden de indruk dat het allemaal zo vanuit een verpakking op het bord "gekwakt" was, geen aandacht aan besteedt. Het was de 19,95 echt niet waard... Volgende keer weer naar Leonidas, Pure Passie of de Buren, daar heb je leuke extra's wat toch zeker wel mag voor dat geld.
    Bediening: wij hadden geluk, een aardige meid maar er liep er een rond....

4,7