1. Afgelopen week wezen eten met z'n 2tjes voor het raam. Bij binnenkomst werden wij ontvangen door een hele jonge dame die er voor het eerst stond dus bij alle vragen was het: "uhhh, moet ik even vragen...". Als je glas bijna leeg is, dus niet helemaal!, haalt ze je glas al weg en komt elke 5 minuten vragen of je nog iets wilt drinken.

Wij kozen voor het buffet. Saladebar stond onder het plastic en moesten het zelf verwijderen. Vlees kies je uit en leg je op je bordje en geef je aan de kok. Die gaat het dan voor je bereiden. Legt ie het daarna weer op je bordje waar net rouw vlees heeft gelegen. De keuze is beperkt en hamburger en kip waren bevroren en kwamen toch warm op je bord. Frituren?

Het is een restaurant waar ze eten serveren. Niets meer of minder... Echt positief ben ik niet...

4,1