1. Voor een zakelijke overnachting in het van der Valk hotel in Heerlen blijven slapen vandaag (dd. 09-02-12) en dus in het bijbehorende restaurant alleen gegeten.

Een opzich vriendelijke bediening die vriendelijk na mijn bestelling stokbrood met bevroren kruidenboter bezorgt. De uiensoep was niet geheel mijn smaak, maar dat kan aan mijn gelegen hebben. Deze was wel goed gevuld met ui, maar ik heb zoals gemeld wel eens beter gegeten.

De tournedos continetal was heerlijk iets te ver doorgebakken voor een medium, maar ja dat mag de pret niet drukken. De bijgeleverde gebakken aardappelen war slap als ook de patat slap en nog niet gaar. Dus het ene te ver door gebakken en het ander kan nog wel even wat langer.
    En dan als nagerecht pistache- en aardbeienijs met perzik (ben even de naam kwijt), ik had hem nog niet besteld of hij stond al op mijn tafel, goede voorbereiding! Overigens was de soep ook snel opgediend, maar dat kan ik me iets beter voorstellen dan zo’n ijcoupe. De rekening inclusief een paar drankjes was niet overdreven, maar daar was uiteraard ook de kwaliteit naar, geen hoogstandjes.