1. We hebben enkele weken gewacht om deze recensie te schrijven. Het eten was nl. heerlijk (de amuses, de vijf gangen). Toch gingen we met een kater weg. Het Bob arrangement prima, maar het glas werd voor een derde gevuld en we moesten twee derde afrekenen. Prachtige speciaal laten maken bordjes voor het brood, maar we kregen wel geteld 1 keer een mini broodje aangeboden en twee maal hebben we erom gevraagd en daarna de moed opgegeven. De door de kok aangeprezen garnalencocktail op eigen wijze met een stukje kreeft,viel wel heel erg tegen: wel geteld 6 garnaaltjes met een streepje saus.
    De zak vers gebakken frietjes vonden we ook nergens op slaan bij zo'n culinair 5 gangen menu.
    We dachten eindelijk bij ons in de buurt een goeg restaurant ontdekt te hebben, maar we komen voorlopig niet terug.