Op dit adres zit nu: Visit Wieke

1. Afgelopen vrijdag gegeten in restaurant De Meulen.
    Het is een sfeervol restaurant met een chique uitstraling en nette bediening. Lekker gegeten en met de heerlijke broodjes erbij ook nog voldoende en dat is tegenwoordig met die nouvelle quisine lang niet overal het geval. Is zeker een aanrader. Om niet voor verassingen komen te staan is het wel aan te raden van te voren via internet de menukaart te raadplegen. Bijvoorbeeld: voor de liefhebbers van soep, er staat er maar eentje op. Aandachtspunt: voel je niet verplicht om het diner te beginnen met een aperatief a €4,95. of een fles water a € 4,00. te bestellen. Toen de serveerster ons kwam vragen welke wijn we wilden drinken terwijl we het aperatief nog eens niet op hadden kwam dat toch een beetje opdringerig over. Verder zoals eerder gezegd nette en vlotte bediening en restaurant is zeker een aanrader.