1. De inrichting was sfeervol, en het was er een aangename temperatuur. Het eten was echter koud en sommige delen aangebrand. De porties waren klein in verhouding met de prijs. De pizza's konden besteld worden tot 18.00 stond op de kaart maar om 17.40 konde we al geen pizza's bestellen omdat ze maar 1 oven hebben. Ze wilden al komen afruimen terwijl er nog mensen aan het eten waren.

2,3

1. Kan dit stukje weggehaald worden? Aangezien ze hier géén pizza's op de kaart hebben staan heeft de dame zich óf in het restaurant 'vergist' óf gewoon onzin opgeschreven.
    Schandalige diskwalificatie van een uitstekend restaurant!

2. Dankjewel voor de reactie. Ik neem even contact op met de recensent voor toelichting hierover.

M.v.g. Rianne
    Eet.nu

3. Geen reactie dus? De menukaart staat op de site........

4. Goedemorgen,

Slordig dat ik vergeten ben te reageren. De recensent heeft hier in februari gegeten en is er zeker van dat er pizza's op het menu stonden (tot 6 uur te bestellen). Ook kent ze een medewerker die haar hierin gelijk geeft. Wellicht zijn ze inmiddels van de kaart gehaald.

M.v.g.

Rianne