Op dit adres zit nu: Maddox

1. Onze ervaring is niet zo goed.
    Het eten is zeker goed, alleen jammer dat je niet de gelegenheid krijgt om te eten.
    Op zaterdag is het afgeladen vol. Volgens de kaart op de tafel krijg je 2,5 uur de tijd om te eten. Na 2 uur mag je je laatste bestelling doen.
    De praktijk is dat het lang duurt voor je je gerechten krijgt. Wat je besteld komt niet tegelijk, dus bestellen en eten kost je zeker 35 tot 40 minuten. Per ronde! Je mag pas bestellen als je alles op hebt. Goed. Om 18:00 uur zaten we aan tafel. We bestelden drankjes en om 18:40 kregen we de eerste ronde.
    Om 19:15 de tweede ronde. Om 19:30 werdt gevraagd om genoeg te bestellen want om 20:00 was de tafel voor iemand anders!! Een beetje verontwaardigd vroeg ik of we het ijs er ook maar gelijk bij moesten proppen. Nee dat mag over 10 minuten zei ze.. Jaja. Je eten van de derde ronde moest dan nog komen! De bestellijst kwam ook niet meer terug en een nagerecht kregen we dus niet. Het is te gek voor worden. Op hun manier en tempo heb je 3,5 uur nodig om goed te kunnen eten. Dus eten is goed, maar ze gaan meer voor kwantiteit dan kwaliteit.