Op dit adres zit nu: Tafelen

1. Gister voor het eerst geweest , had beter even de recensies kunnen lezen , heb dit nog niet meegemaakt hoe slecht. Het begon al bij binnenkomst heel slecht georganiseerd stond 10 minuten in de koude hal te wachten , sta je binnen in de rij komen daar ook de gasten die alcoholische drankjes willen dus het is steeds , sorry mag ik er even bij of langs , vooraf betalen vond ik ookal vreemd. We zaten bij het raam nou zijn de weer omstandigheden slecht maar het was net of we buiten zaten zo koud alles zit op elkaar gepropt dus een mogelijkheid om wat van het raam af te zitten was er ook niet. Het eten was erg slecht ik heb geen zeebanket kunnen vinden , veel buffetgerechten waren koud of lauw , hier wat van gezegd werd opdat moment wat aangedaan . Verder vonden wij het eten niet bijzonder kon niet echt de verschillenden wereldgerechten onder scheiden .
    Het kwam bij ons echt over van een goedkope manier en zeker niet proffesioneel geld willen verdienen, alles werd nonchelant op je bord gelegd. Uiteraard weet je van te voren dat het druk is je steld je in op massa maar voor dit geld bedrag mag je wel wat anders verwachten en niet zo van je mag betalen , heel veel eten en dan wegwezen neem aan dat het de bedoeling dat je gasten graag nog eens terugkomen , genieten van het eten en de gezellige sfeer die was ver te zoeken. Na afloop was het onze bedoeling hier ook wat van te zeggen maar kregen geen kans , we werden de deur uitgekeken en bij het weggaan werd ons nog geen goede dag gezegd maar was Mw druk bezig met het tellen van het geld , het was toen half 11 ook niet een tijdstip dat je zegd we zullen de kassa eens opmaken er waren nog genoeg andere dingen te doen en er waren opdat moment nog redelijk veel gasten aanwezig. Voor ons eens maar nooit meer . Angela

2,5