Op dit adres zit nu: Riverside Lounge

1. Hier afgelopen jaar zeker drie keer wezen eten, ik vond het nu wel tijd hier eens een recensie over te schrijven. Ik vind het meestal een super restaurant om te eten, het smaakt er allemaal prima. Of het nou vis is of vlees, ik vind het allemaal best, tot nu toe ben ik er nooit echt ontevreden over geweest, meestal juist zeer tevreden!

Ik ben hier twee keer echt tevreden geweest over het volledige plaatje, gek genoeg beide keren met mijn vader. De bediening was die keren helemaal goed, heel vriendelijk, netjes en zeer goede timing, dus op die momenten vond ik het geen probleem om er te komen. Ben er echter ook een keer met mijn moeder en zus geweest, toen was het helaas wel wat minder. Het duurde allemaal te lang, de bediening leek soms stik nerveus, soms juist een beetje vol van zichzelf (afhankelijk van de bediende). Ook waren meerdere gerechten toen niet beschikbaar, zelfs de koffie was op (dit zou nooit mogen voorkomen). Neem ik ze niet kwalijk, dit was in de zomer toen de leiding waarschijnlijk op vakantie was, dus daar zal ik niet heel hard in zijn, de meeste keren was het wel heel goed.

De sfeer vind ik er altijd geweldig, het is er niet perse druk, maar voor mij hoeft dat ook lang niet altijd, vooral als ik met mijn vader ergens ga eten, vinden we het fijn als we niet teveel luistervinkjes om ons heen hebben. Het is een vrij exclusief restaurant, dus op dat gebied zit het eigenlijk altijd wel goed. Je zit er bovendien prachtig, het is aan het water (lijkt er wel overheen te "leunen" een beetje) en vlak bij een haventje, dus er is altijd wel wat te zien, en ik vind het al een mooi plaatsje.

Ik weet nog niet hoe vaak ik er dit jaar ga komen, vlakbij de Kolentip zit een vrij gelijkwaardige concurrent, die ik eveneens zeer kan waarderen, maar ik denk dat ik er vast op enig moment wel weer eens langs zal gaan, wanneer het weer mooi weer is.