Op dit adres zit nu: Triptyque

1. We hebben al meerdere keren met een grote groep gegeten bij Proef. Bij binnenkomst was het de eerste keer wat onduidelijk wat me moetsen doen met de jassen. Er was niet direct iemand beschikbaar die ons hiermee hielp, tegenwoordig doen we dit vaak zelf. Er komt dan wel altijd iemand aangesneld om ons te ontvangen.

Binnen heerst een goede sfeer. De kaart is compact maar met veel variatie. Mijn dochter, die geen friet lust, krijgt zonder probleem rijst, zonder meerprijs. Het bier van Swinkels viel bij ons niet in de smaak, dus drinken de bierdrinkers altijd fris of Palmbier. De huiswijn is wel erg goed, zowel wit als rood.

De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Mijn schoonmoeder is slecht ter been en mag altijd gebruik maken van de achteringang zodat ze niet gebruik hoeft te maken van de trap.