Op dit adres zit nu: Kwalitaria Presikhaaf

1. Ik heb mijn vriendin uitgenodigd voor een "Een uitgebreide high tea" als verjaardags cadeautje met de Groupon actie. We zijn heel erg teleur gesteld over deze "High tea". We kregen een thermoskan "gewone thee", die als we wilden steeds gevuld werd. Nadat we aangegeven hadden dat we deze niet lusten en graag rooibos thee wilden kregen we een nieuwe thermoskan. We hadden verwacht dat we een keuze mochten maken uit thee soorten... We kregen daarna een groot wit plat bord met daarop sneetjes stokbrood belegd met tonijnsalade, roomkaas en filet american die helaas maar een van ons lust, wel vonden we allebei de in stukjes gesneden wrap erg lekker. Daarna kregen we nog een groot bord met daarop sprits/chocoladekoekjes en in 4 stukjes gesneden cakekoeken en 4 mellos. Ter afsluiting kregen we nog een heerlijke kop cappuccino. Dit was onze high tea. We zijn erg teleur gesteld ...geen etagere met cupcakes, scones, muffins of soesjes of chocolaatjes of ander lekkers wat je zou verwachten nadat je de foto op de groupon aanbieding hebt gezien. Erg jammer, we hadden er zo naar uitgekeken.