1. Zaterdag 28-01-2012 waren wij bij papa beer

Mijn zoon was jarig, dus we gingen pannenkoeken eten.
    Jonge bediening maar heel beleeft.. we hoefden niet lang te wachten op ons drankje. De kinderen waren al leuk aan het spelen in de grot, erg leuk..!! Toen de pannenkoeken kwamen zat er een vuur fontein in de pannenkoek van mijn zoon, die was echt super want hij praat er nog over!! Bij afrekenen hielp de kok ons, aardige jonge jongen, de kids kregen nog een placemat van de meneer, erg leuk.
    En wij komen zeker nog terug maar dan als de zon schijnt want dan kunnen we mooi op terras zitten.
    Groetjes
    Fam van Raddermakers

Vorige recensies van stefan

• Wij waren vrijdag 9-12-11 met ons gezin bij pannenkoekenhuis Papa Beer.

Vrij snelle bediening, erg vriendelijk en ze maken grapjes met de kinderen.
    Eerst een stokbroodje met kruiden boter voor ons en we wilden de kinderpannenkoeken tegelijk met het stokbrood, zodat als de kinderen spelen, wij rustig aan onze goed gevulde boerenpannenkoek konden beginnen. Terwijl wij aan onze pannenkoek begonnen werden de kinderen leuk vermaakt, en na het afrekenen kregen de kinderen nog een Papa Beer placemat, complimenten!

En tot snel.

6,7