Op dit adres zit nu: Het Indisch Veerhuys

1. Donderdagavond onverwachts en bij toeval met mijn culinaire maatje bij het Veerhuys beland voor een hapje. Gekozen voor de speciale aanbieding, het 3-gangen verrassingsmenu incl. 2 glazen wijn voor € 39,-. We kunnen nu al zeggen, dit restaurant is voor ons de verassing voor 2012! Alles klopte. De amuses waren heerlijk, de gerechten waren voortreffelijk, de wijnen waren subliem van smaak en passend bij de gerechten. De bediening was uiterst professioneel, ongedwongen en vriendelijk. Heel veel kwaliteit voor een zeer schappelijke prijs! De chef kwam nog even aan tafel een praatje maken. Ja deze heren hebben het begrepen! Dit lijkt op een reclame praatje maar ik meen ieder woord en ieder cijfer. Dit restaurant moet dit jaar echt aangedaan worden door de keurmeesters van de bekende gidsen en mag hierin straks in november echt niet ontbreken en als er 1 restaurant in Almere een ster verdient is het wat ons betreft zeker het Veerhuys!! (2 zou ook tot de mogelijkheden behoren)