1. Begin vd week een tel.reservering gemaakt voor 4 personen ovv "grouponbon" wat niet zo vriendelijk overkwam. Eenmaal daar aangekomen overhandigde ik de bon aan de ober en hij ging er direct mee naar de keuken. Daarna vroeg ik of hij kon uitleggen wat we allemaal kregen voor de waarde vd bon van 118 euro. De bon was al naar de keuken, dus geen verdere uitleg. Hij vroeg of we brood met saus wilde maar die moest extra betaald worden. Het drinken werd geserveerd met in het ene glas ijsklontjes en de andere zonder ijs. Later kwam het hoofdmenu , dat was 1 spies met kebab en 1 spies met 4 vleugeltjes, die waren nog veel te zacht en niet allemaal gaar, 1 schaaltje patat en rijst en een kommetje rauwkost. Inderdaad de rijst en de patat waren het lekkerst. Neen we hebben niet lekker gegeten en de vriendelijkheid was ver te zoeken. Niet voor herhaling vatbaar! De rekening was nog € 53,- een beetje overdreven.