1. Geen garnalen in huis, terwijl ze op de kaart stonden.
    Tomatensoep leek bremzout. Het was te doen, maar niet lekker. Vlees leek omgewarmd: was niet mals en erg droog.
    IJs na? Kinderijs: glas gevuld met bruine (?) siroop en iets wat voor ijs moest doorgaan. Slagroom was een soort aardbeienprut. Geen echte slagroom te bekennen.
    Wij waren met familie en dit was echt een desillusie. Nooit meer! Veel geld kwijt aan eten wat kwalitatief niet goed is. De bediening valt niets te verwijten: vriendelijk personeel.
    Na een opmering over het slechte ijs kreeg degene die de klacht uitte een gratis kopje thee. Dat hadden ze wel mogen geven aan iedereen. Een andere/betere kok zou geen kwaad kunnen.

1. hoi

ze hebben een nieuw chef, en die kan ik je aan raden, ik zou zeggen probeer het nog eens.

niet geschoten is altijd mis, en iedereen verdiend wel eens een 2e kans toch? naja in dit geval een keuken hahahaha