1. zaterdagavond met z'n 4en wezen eten.
    Buffet boven in de zaal.
    Bediening legt even uit hoe het werkt en neemt direkt de bestelling voor de drankjes op, die even op zich liet wachten, maar de rest van de avond op tijd uitserveerde.
    Keuze van gerechten is ruim voldoende, met een gescheiden koud en warm buffet en een nog af te bakken buffet.
    Kwaliteit hiervan is uitstekend. De kok bereidt de afbak produkten met zorg.
    Wat mij opviel dat de friet, meestal een slappe bedoening in een warmhoudbak, hier knapperig was en van zeer goede kwaliteit. De biefstuk heeft de naam ossehaas, maar lijkt mij biefstuk, iets wat wel logisch is gezien de prijs, evengoed best goed.
    Ijs is prima met vers fruit, zoals ananas en meloen, afgemaakt met een klodder slagroom.
    Voor de koffie hadden we geen tijd meer, je hebt 2 uur, wil je langer, dien je iets bij te betalen, niet veel geloof ik.
    Alles bijeen een prima eetlokatie voor zo'n 25 euro p.p.