Op dit adres zit nu: De Kompaan

1. Vorige week zijn we bij `Bikken` uit wezen eten met twee kleine kinderen. Alles werd gedaan om ons allen een leuke avond te bezorgen. Ze waren erg gastvrij. Er werd moeite gedaan om ons aan een leuk tafeltje bij de moderne haard te zetten en er werd geregeld gevraagd of alles naar tevredenheid was. Voor de kinderen was het op de bovenverdieping (met toezicht oftewel een lieve oppas) feest met verkleden, computerspelletjes en overal speelgoed voor jonge en oudere kinderen. Wij hebben genoten van een drie gangen diner. Van carpaccio , saté , barbecuespies tot aan een lekker toetje. De een nam een chocolade specialiteit, de ander een dame blanche. Het smaakte allemaal goed en bij het hoofdgerecht kregen we volop frietjes en groente. De kinderen kwamen even naar beneden en smulden van een kindermenu. Kortom een prima avond uit voor het hele gezin. De prijs/kwaliteit verhouding was goed.
    Voor nog geen 90 euro hadden we een gezellige avond met ons viertjes inclusief een goede fles wijn.
    Bedankt en tot een volgende keer!