1. matige ervaring gehad vandaag. Geen zin in pannenkoek, dus ik bekeek de broodjes/lunch kaart. Eiersalade, boerenkaas, tosti etc en sate. Aha, ook een club sandwich. Wat schetst mijn verbazing??? De club sandwich zag er imposant uit, maar was opgebouwd uit eerder genoemde beleg van andere broodjes.....slechte combi. De lagen bestonden uit: eiersalade met hompen gemarineerde kipsaté blokken, niet doorbakken spek met boerenkaas etc. Echt geen club sandwich zoals deze hoort te zijn. Ik heb een deel laten liggen en vertelde bij het afhalen dat ik het een beetje rare combinaties vond, en helemaal die brokken kipsate ertussen. Als blikken konden doden....de dame in kwestie (vlgs mij de eigenaresse) was not amused en ging zelfs de verdediging in: tja, een club sandwich is overal weer anders.. nouja, dit was gewoon een bij mekaar geraapt zooitje. De pannenkoeken van de anderen waren wel smakelijk, en op deze dame na, was de bediening vriendelijk.

2,9