1. Harderwijker

Harderwijk Zaterdag 14 januari 2012

Vanavond voor het eerst hier wezen eten een keer buiten de Provincie wezen wokken.

Het eten was goed en lekker wel vondt ik het Chinees Buffet matig een paar soorten gerechten ik vond de keuze echt matig geen Tjaptoy of Fou Yong Hay geen buikspek vondt het echt minder. Het wokken op zich was goed en smaakte naar meer, veel keuze uit vlees vis en verse groenten.

De sfeer was goed al vindt ik het wel een grote zaal, deze avond was het ook rustig, dit zal ook meegespeeld hebben. Ik zou zeggen probeer dat het restaurant wat kleiner te maken.

Bediening was niet veel bijzonders, meer Nederlandse jongens en meisjes van net 16 jaar die volgens mij zo iets hebben van he, ik verdien me geld, maar een glimlach zou ook wel eens leuk zijn, als je daar zit te eten en ze de lege borden weghalen of wat drinken komen brengen.

Prijs is goed voor 2 uur was ik voor 5 pers € 119,- kwijt daar kan je niets van zeggen.

Tasty wok tegen de zomer nog maar weer eens een keer herhalen.