1. Hier gegeten met de Eet.nu lunch.

Ik wilde eens wat nieuws proberen, dus ik koos voor de garnalenkroketten. Die kwamen op een (wat groot) broodje, met een kleine salade erbij en keuze uit mosterd en knoflooksaus. Smaakte allemaal heel prima, ik had nog nooit een kroket van garnalen gegeten, maar het is zeker een aanrader!

De prijs is prima, deze is gewoon zoals het hoort, en daarmee is de prijs/kwaliteit verhouding zoals ik vind dat het moet zijn. De service kan wel nog net iets beter, de bediening is prima, verzorgt en aardig, maar de tijd tussen het bestellen en het kunnen eten vond ik net iets te lang. Bij een casual lunch zou dat echter anders zijn dan bij een 'zakelijke' lunch als deze.

De sfeer vind ik ook best prima, ik ben niet echt fan van de vroege carnavalsversiering, maar ik ben dan ook geen carnaval fan. Daar buiten om ziet het gewoon gezellig en vrolijk uit, maar niet al te overdreven. Wel zou het haardvuur op de tv mogen worden weggelaten, ik vind dat concept namelijk nutteloos, maar omdat hij bij iedere "loop" even bleef hangen, was het effect nog wat minder.

Overall was ik zeker tevreden, ik vind het wel voor herhaling vatbaar!