Op dit adres zit nu: Kreeft Things

1. Van te voren gebeld om uitleg over de kaart, daar sommige dingen niet duidelijk waren. Bij aankomst totaal geen herkenning door de vrouwelijke bediening. Na de bestelling ruim een half uur moeten wachten op slechts drie gerechtjes, terwijl er een aantal tafels die later waren binnengekomen eerder hun bestelling kregen; het stoofpotje rundvlees was lekker, de tortillas met guacamolesaus waren bedolven onder gesmolten kaas en daardoor kleefde alles aan elkaar, een Zuid-Amerikaans kipgerecht was zo vaak opgewarmd en afgekoeld dat de stukjes kipfilet wel hapklare brokken leken, en als klap op de vuurpijl een stuk witvis dat, behalve dat het nog half rauw was, ook nog eens slecht was! Nadat het door de mannelijke bediening naar de keuken was meegenomen binnen een halve minuut een nieuw stuk vis , maar de helft van de eerdere hoeveelheid, en zonder enige vorm van excuus. Van de bijgerechten alleen de Japanse noedels redelijk, en de beloofde salade? Die hebben we niet gekregen. Wij dachten een feestelijke dag af te sluiten met bezoek aan een leuke eetgelegenheid in onze wijk, maar gaan nooit meer terug. Ik heb nog nooit van mijn leven zo slecht ergens gegeten, en waarbij de prijs/kwaliteit verhouding ook nog eens helemaal zoek was.