1. Gisteren voor het eerst hier wezen eten. Via internet eerst bekeken en dat zag er goed uit. Meer goede dan slechte recensies. We zijn zonder reservering binnengelopen. Hebben voor het drie gangenmenu gekozen. Daarvoor een mandje met heerlijk geroosterd brood en tortillachips met een dip.
    Het meisje wat ons bediende was supervriendelijk en liep continu met een glimlach op haar gezicht rond. Ze vertelde ons precies wat er in de aanbieding was en legde alles goed uit. Leuk, zo zie je het op tv ook.
    De schotel met voorgerechten was groot, maar is helemaal opgegaan. Zag er ook super uit. Er waren koude en warme voorgerechten en vooral de warme waren heerlijk. Beetje te zout voor ons, maar dat is smaak afhankelijk. Allerlei verschillende smaken aanwezig. Wel een gerecht met cashewnoten erin, voor de allergische mensen onder ons. We verwachtten heel wat van het hoofdgerecht, maar dat viel wat tegen. Het bakje met kip in het midden was heerlijk en de gamba's ook, maar het stoofvlees, de lamskoteletten en de spareribs waren te lang gekookt en niet mals meer. Jammer, want het zag er heerlijk uit. De saus van de spareribs zorgde voor de smaak. De aardappelpartjes waren weer wel heel lekker. De eigenaar komt een praatje met je maken, om te zien of alles naar wens is. Toont betrokkenheid.
    De koffie achteraf was zeker de moeite waard. Zeer luxe met een klein advocaatje met slagroom en een heerlijke grote bonbon. Dit was de derde gang.
    Al met al zullen we nog wel eens terugkomen. Het was gezellig en iedereen had het goed naar hun zin.