1. Gereserveerd o.v.v. sweet deal, maar reserveren helpt niet. Wordt niet naar gevraagd en de zaak zit barstens vol. Maar er wordt wel een oplossing gevonden. Waarschijnlijk moeten we met ons 4en in de loop van de avond wel verkassen. Is niet gebeurd. Jassen kan je niet behoorlijk kwijt en kan je beter bij je houden, wat de ruimte aan tafel en om je heen niet prettiger maakt.Iets te drinken, 4 x een glas rode wijn. Dan kan je beter een fles bestellen, volgens de ober, en dat dus gedaan. Ober kwam aan met een "echte" Turkse wijn. Redelijk. Maar ergens voelde ik al, dat dat niet de eenvoudigste huiswijn was. Bestellingen gedaan. Eten kwam redelijk vlot en was wel lekker. De bijgerechten bij het hoofdgerecht, waren wel heel erg karig en met name het vingerbakje patat voor 4 personen, was om te lachen. Wat patat bijgevraagd, maar dat werd niet begrepen en in elk geval niet gegeven. Ook hier de brood ervaring. Lekker Turks brood erbij, op zich prima, maar komt terug op de rekening. Waren toe aan nieuwe wijn, maar toch eerst maar even vragen wat de eerste kostte. Bleek (na een tijd wachten) 30 euro te zijn, wat wij toch prijzig vinden. Na wat geharrewar een fles huiswijn voor 18 euro bijbesteld. Na toetje, zag er goed uit en was lekker, af gerekend. Rekening bleek niet te kloppen, maar werd zonder discussie verbeterd. dan betalen met de pin, maar dat zou wel lastig worden want het apparaat deed het niet en inderdaad pas erin en niets hoor.Tja dan hebben we een probleem vond ik!. Maar dat bleek ineens toch niet echt groot te zijn en zonder problemen kon ik toch pinnen. Merkwaardig. Ik denk dat cash geld voor hen prettiger is. Al met al de eetervaring niet echt slecht, maar verder deugt het niet.

4,7