1. Hans en Mijke

Lekker even een hapje eten dachten we, na het werk. Er was bijna niemand en daar houden we van, rustig en een snelle bediening, hoopten we dan. Er stond een meisje aan de telefoon toen we binnen kwamen. Geen enkele reactie naar ons toe. Na een minuut of 5 daar staan kwam er een goed lachse jongen aan en wees ons een plaats. Na 10 minuten wenken vroeg hij of we alvast iets wilden drinken. Nou lekker!
    Twintig minuten later kwam ons wijntje dan. Na het wijntje weer twintig minuten wenken of we de kaart mochten zien. (ondertussen stond het meisje nog steeds te bellen) Uiteindelijk had ik de bestelde carpaccio en die was redelijk. Daarna kwam m`n bestelde kipsate, niet te geloven: met het vel en zeem er nog aan! Bah, dat ga ik echt niet eten hoor! De goedlachse jongen vertelde dat dat zo hoorde en dat ze daar nog nooit klachten over hadden gehad, maar belde toch maar even naar de chef, natuurlijk met een andere telefoon want het meisje stond nog steeds te bellen. De jongen vertelde dat het kippendij was, dus dat hoord dus zo. Het dessert; de tiramisu was heerlijk trouwens. Bloed-sagarijnig en met honger verlieten we na bijna 3 uur deze rot zaak

1,1