1. Hallo,

Een weekje geleden in dit restaurant wezen wokken. Ik ben hier wel vaker geweest, dus ik ging weer maar dan een aantal weken na de kerst zodat het niet druk zou zijn. Toch moet ik zeggen dat het zo druk was, dat er eigenlijk geen plek voor mij en mijn gezin was, toch hebben ze het een en ander kunnen regelen. Zo super goed, normaal ben ik niet van een cijfer geven, maar dit deed me toch verbazen, dat ik toch wat ga zeggen.

In dit restaurant kun je heerlijk wokken/teppanyaki-en of a la cart'en. Het is zeker niet duur als je naar prijs kwaliteit kijkt. Zeer netjes voorbereid allemaal, alles vers (wat vers kan). De service is altijd wel goed geweest, vrolijk en altijd snel genoeg. Hun restaurant is zeer netjes en flexibel ingericht, niet te groot zoals een (vr)eetzaal maar ook weer niet te klein, daarom is het ook altijd gezellig, ook met andere mensen die daar komen eten.

Zelf kom ik uit Amersfoort, maar ga toch liever naar de veluwe voor lekker wokken. Zeker de moeite waard.

ps. In tegenstelling tot mij, is het beter om te reserveren!!