Op dit adres zit nu: Baardman

1. Ik loop langs de zaak en ga naar binnen op de kaart kijken.
    Er staat een meneer achter de balie verder is er niemand in de zaak. Ik kies een panini met italiaanse huisgemaakte gehaktbal met rucola en mosterd mayo.
    Die kost op de kaart 6 euro.
    Ook neem ik een glas melk a 1,50.
    Ik ga achter in de zaak zitten daar zijn de tafels niet gedekt en ik wil niks in de war schoppen.
    De panini komt in no time aan maar de bal is koud, koelkast koud, ik ben teleurgesteld, meld het wel maar zo komen ze door zegt ie. Ik accepteer deze keer de teleurstelling.
    Ik ga afrekenen en krijg de bon 7,50 + 1,50 =9 euro.
    Ik vraag hoe dit kan, er staat immers 6 euro voor dat broodje op de kaart op de balie tussen ons in.
    Maar dit is take away kaart zegt ie.
    Ik zoek een andere kaart, die is er niet.
    Er wordt er 1 onder de balie vandaan gehaald.
    Ik vraag wat ik daar nu aan heb, en waarom ie dat prijsverschil en die koude bal niet meld als ik bestel???
    Hier in Holland zijn de ballen warm en betaal je niet extra als je ergens iets op eet, en wijk je af van die gewoonte , meld dat dan aan de klant.
    Waardeloze zaak en Italiaan, ik zit zelf al 25 jaar in de horeca en weet wel beter klanten aan me te binden!
    Niet gaan eten daar!!
    Broodje bal en glas melk uiteindelijk 9 euro dat is 20 gulden!! (ja ik weet het...maar is toch een vergelijkingspunt)

2,2