1. Na een vakantie in Noord Ierland op luchthaven Schiphol bij de Juggle Juice Bar binnengelopen. Ik had mijn tas geplaatst bij een leeg tafeltje en al snel kwam een serveerster naar mij toe omdat er een tas bij het tafeltje lag: 'Het tafeltje was bezet!' Dus ik keek haar aan en ze zei dat er een tas lag. Na uitleg dat dat mijn tas was, mocht ik toch gaan zitten. Misverstand moet kunnen. Er werd ons direct gevraagd of we wat te drinken wilden, maar we hadden nog niet echt naar het menu kunnen kijken. Dat was geen probleem. Het leek echter alsof er nu niemand meer wou komen. Na zo'n 15 minuten wachten hebben we toch maar iemand gewenkt om onze bestelling op te nemen.

Als drinken besloot ik een Belgian Chocolate te nemen met hazelnoot met een Italian Panini erbij (geroosterde kip, tomaat, pesto en rucolasla). Het drinken werd snel geserveerd en niet lang daarna kwam ook de panini. Het leek niet op wat ik had verwacht, maar ik besloot het een kans te geven. De panini zelf bestond uit een soort van pizzadeeg, dat vrij droog was. Er stonden ook meerdere pizza's op het menu, dus misschien was het brood op en besloten ze pizzadeeg te gebruiken? Op de panini zat een plakje kipfilet, dat geroosterde kip moest voorstellen en voor de rest waren de ingrediënten minimaal. De tomaten waren wel lekker op smaak. Maar al met al viel deze 'panini' mij heel erg tegen.

De Belgian Chocolate met hazelnoot smaakte wel naar verwachting en had een heerlijke afdronk. Waarschijnlijk zijn ze hier toch beter in het schenken van drank dan in het serveren van eten.

De sfeer kan beschreven worden als relaxed en loungerig met een leuk muziekje op de achtergrond. Warme verlichting en comfortabele hoge krukken om aan plaats te nemen maken het effect compleet. Ik zou deze plek wel aanraden om een drankje/cocktail te nemen en te genieten.

Qua prijs/kwaliteit vind ik het veel te duur! Ik betaalde voor een nauwelijks gevulde 'panini' 6.95euro.

Tevens wil ik jullie ook de tip geven om eens naar jullie website te kijken. Deze werkt niet zoals het zou moeten (kan de prijslijst namelijk niet oproepen, kom dan terug op jullie hoofdscherm)