Op dit adres zit nu: Wok Sushi Thais

1. Een echte afrader! Waarom? Het begon al met het volgende opgemerkt aan de tafel door kennelijk de “bedrijfsleider”, wellicht beter omschreven als de bewindvoerder?
    Zijn eerste welkomstwoorden: ”Ik zal eerst even de huisregels bekendmaken:
    Regel 1: Het is de bedoeling dat de borden worden leeggemaakt. Als er voedsel op de borden blijft liggen is dit zonde van het eten en als dit blijkt brengen wij bij de afrekening extra kosten in rekening.
    Regel 2: Dit geldt idem voor het gebruik van de dranken. Als blijkt dat het glas niet leeggedronken is worden ook hiervoor extra kosten in rekening gebracht.”
    Ook werden wij er opmerkzaam op gemaakt dat “u gerust kunt eten en drinken” voor maximaal 2 uur. Dat wij hier in de praktijk ook aan werden gehouden bleek al gauw. Met wat gezellig heen en weer gepraat als gezelschap onder elkaar ben je uiteraard zo 2 uur verder. Echter ruim een kwartier voor deze limiet werden wij heel duidelijk door dezelfde “ober’ er op gewezen dat als wij nog een toetje wilden nemen het wel belangrijk was aan de tijd te denken. Wij hadden nog zoveel minuten.
    Toen ik mij met enige tegenzin samen met een paar anderen naar het dessertgedeelte begaf, kwam “meneer” nogmaals daar weer heen en attendeerde ons op het feit dat we nog slechts enkele minuten tijd hadden om van het dessert te nemen. Weer 2 minuten later kwam hij alweer langs en gaf ons nog 5 minuten extra gelegenheid.
    Al met al voor ons grote gezelschap van meer dan 40 personen op de eerste dag in het nieuwe jaar 2012 een onthutsende gewaarwording om zo in dit “buffetrestaurant” ontvangen te worden, een aparte belevenis die hierdoor wat lacherig en onthutst door de opmerkingen van deze “bedrijfsleider” een aanvang nam, maar uitliep op een veel te abrupt eindigende negatieve ervaring.
    Een echte afrader dus!