1. Eten en drinken: Eten prima in orde, sommige dingen niet helemaal op smaak of niet helemaal ónze smaak. Wat lastig was is dat we niet helemaal in konden schatten hoe groot (of klein) de porties waren, vandaar dat we tijdens ons laatste rondje een beetje teveel friet hadden. Misschien kan Senor PP daar iets op bedenken (vermelding op menukaart?). En de verhouding klopt soms niet helemaal, van het een krijg je best veel en van het ander weer een beetje weinig. Maar er zaten wel heel veel lekkere dingen tussen en het toetje (Senor PP's dinner surprise) was helemaal het einde.
    Sfeer: Wij zaten boven, leuk aangekleed en niet te rumoerig.
    Service: Vriendelijke ontvangst en we voelden ons de hele avond gezien (iets dat ik altijd erg belangrijk vind). Na afloop kregen we nog een kopje koffie/thee aangeboden van het huis, erg vriendelijk. Klein minpuntje: Bij 2 rondes misten we een aantal gerechtjes waar we zelf naar moesten vragen. Vraag me af wat er zou zijn gebeurd als we er niet om hadden gevraagd, zou het dan wel op de rekening hebben gestaan? Maar op dit minpuntje na alles prima in orde.
    Prijs/kwaliteit: Het was best veel dat we af moesten rekenen, eigenlijk naar mijn gevoel iets té veel. Maar we hebben wel lekker heel de avond kunnen tafelen, daarbij was het onze keuze te gaan voor losse wapaz zodat we konden kiezen wat we zelf wilden en was op het op een paar gerechtjes na wel echt lekker.
    Niet een restaurant waar ik wekelijks/maandelijks heen kan/wil maar het was wel weer een positieve ervaring.