1. De bediening lijkt in het begin heel goed en vlot maar later merk je dat ze heel traag en onvriendelijk zijn..

Nadat we besteld hadden kreeg de helft van de groep hun eten en daarna de andere helft .. Dat was niet echt prettig .

Het duurde erg lang voordat we onze eten kregen en toen het kwam bleek het koud te zijn.. Na talloze keren gevraagt te hebben of ze het warm wilden maken maakten ze mijn eten " warm" wat niet eens lauw was..

Maar de atmosfeer is super bij meram. Dat komt ook omdat erg veel jonge lui naar toe gaat.

De prijzen vond ik veelste duur voor de service en het eten. Voor die prijs verwacht ik iets veel beters..

De bedienden zijn erg asociaal.
    En alsof dat niet genoeg is krijg je een rekening die vor geen meter klopt..

Mensen ik raad jullie aan om je bon goed te controleren voordat je betaald..

Blijkbaar verdient meram zo hun geld ..!!

Meram ?? Afrader..