1. Mede n.a.v. lovende recensies naar Olympiada gegaan. Interieur mix van strak en klassiek, goede belichting. Uitnodigend en sfeervol. Bediening is zeker vriendelijk, maar niet persoonlijk. En men mag best in de gaten hebben dat borden en bestek vaatwasstrepen hebben. Qua eten zijn onze ervaringen wisselend. Voorgerecht van gebakken mosselen was wat droog (twee keer of misschien iets te lang verhit?). Mijn hoofdgerecht Souvlaki speciaal was lekker, met zeer mals vlees. De wijnsauzen waren/leken echter een tomaten- en een pepersaus. De bijgeserveerde rijst was erg lekker: grote korrel, lekkere zoete en licht vettige smaak (boter, knoflook en erwten). Maar erg weinig. Waarom niet meer hiervan en minder van die cliché gebakken aardappeltjes? Obligate velfdsla (bij alles!) mag achterwege blijven. Tip: als de koffie tijdens het serveren over de rand van het kopje loopt en je dus een voetenbadje serveert, haal dan een nieuw kopje. Al met al: belofte, maar nog niet waargemaakt.