Op dit adres zit nu: Red's

1. Peter en Nancy

Wederom bij de Plantage lekker gegeten. Dit keer gamba's onbeperkt. Deze waren goed bereid en samen met de bekende puntzak friet geserveerd. Bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Extra sausjes en friet werden naar wens, zonder meerprijs, aangevuld. Was soms even wachten op de volgende portie gamba's maar niet echt storend. Want ook hier geldt: goed bereid kost tijd en elke portie was heerlijk klaargemaakt Als toetje hebben we (4 personen) één gecombineerd dessert genomen van de nieuwe kaart. Deze mogelijkheid werd zonder probleem door de bediening zelf voorgesteld. Dit was een prima voorstel omdat we al voldoende gamba's op hadden en een compleet dessert voor elk van ons apart te veel zou zijn. Ook het combi dessert was heerlijk. Uiteindelijk waren we voor vier personen iets meer dan 80 euro kwijt. Inclusief heerlijke witte wijn (sauvignon) en overige drankjes. Hier komen we zeker weer terug om dan de nieuwe menukaart te proberen. Het concept is dat je voor 1 prijs (€ 23,50) voor-, hoofd-, en nagerecht kunt nemen uit de ruime keuze op de kaart. Inclusief brood met kruidenboter vooraf. Als de kwaliteit van eten en bediening is zoals altijd wordt dat dus heerlijk genieten voor een aantrekkelijke prijs.