Op dit adres zit nu: De Tyd

1. Eerste kerstdag wezen eten samen met mijn vriendin bij ''t Wapen'', ik kom hier geregeld en is altijd goed, zowel de bediening en keuken!!
    Ook deze avond was het weer tot in de puntjes voor elkaar! De zaak was met heel veel zorg prachtig aangekleed en sfeervol, het 4-gangen kerstmenu was uitmuntend en over de gastvrouw waren we helemaal vol lof! Wederom heeft dit team ons weer een zalige avond bezorgd om lang naar terug te kijken en volgend jaar zijn we er weer! Super!

Mvg Tristan

Vorige recensies van Tristan

• Vorige week gegeten bij dit restaurant, naast de mooie ligging midden in het centrum ook binnen een mooi aangeklede warme ambiance en een uitstekende prijs/ kwaliteits verhouding.

De bediening is zeer vriendelijk en attent, bij binnenkomst werd keurig een tafeltje gewezen in het restaurant met uitzicht op de ruim opgezette schone keuken. Verder een keurig opgedekte tafel met linnen en een zeer uitgebreide menukaart.

Wij lieten ons verrassen met een 4 gangen surprise menu met bijpassend wijnarrangement wat helemaal aan onze verwachtingen voldeed. We hadden oa zwezerik gegeten met krokant uitgebakken Seranoham, kreeft met ossenhaas begeleid met ganzenlever en morrilles etc.

We zijn hier echt in de watten gelegd en komen heel snel weer terug!

Een dikke pluim voor het Wapen van Wijchen!

Met vriendelijke groet, Stephanie & Tristan.