Op dit adres zit nu: El Puerto

1. Zaterdag 17 december hebben we met z'n tweeen bij Ristorante Creativo gegeten, wat we via deze website hadden gevonden. Het was nog vroeg (+/- zes uur), zodat we op een stel na de enige gasten waren. Maar we hadden veel te bespreken en dat kon daardoor prima.

De ontvangst was al meteen heel hartelijk. Eenmaal aan tafel zaten we zoveel te praten, dat de serveerster een keer of vier langs moest komen voordat we daadwerkelijk klaar waren om te bestellen, maar zij bleef even vriendelijk. We kozen uiteindelijk de Penne Creativo en de Spaghetti Eleganti. Het laatste gerecht is bedekt met een laagje kaviaar van de Mugine, wat de eigenaar van het restaurant persoonlijk kwam toevoegen. De spaghetti smaakte uit de kunst met de witte wijn die hij er speciaal bij had aangeraden. Ook de Penne Creativo was erg lekker.

Alles bij elkaar hadden we een perfecte avond, zie ook de beoordelingen!