1. Nanda van den Acker

De afgelopen jaren dacht ik vaak tijdens mijn bezoek aan Coppelmans; hier moesten ze een goed restaurant beginnen. Het is leuk om even een gezellige pauze in te lassen tijdens het winkelen. Een tuincentrum is immers meer dan een plantje kopen! En zie, tot mijn blijde verbazing, er is een geweldig restaurant uit het hout gesneden. Een prachtig stukje vakmanschap, heel natuurlijk en gepast in stijl. Ook voor de catering is een top kwaliteitskeuze gemaakt. Goede, eerlijke producten, vol ervaring en passie bereid en dus heerlijke, eerlijke smaak in de gerechten. Het personeel in het restaurant is keurig, gedreven en niets is hem te veel om het iedereen perfect naar de zin te maken! Als je iets doet, moet je het goed doen. Nou Coppelmans en dat hebben jullie gedaan. Het is een aanwinst voor jullie prachtige tuincentrum, waar jullie zeker de vruchten van zullen plukken. Succes met jullie bedrijf en blijf gedreven!!