1. Wat een kwelling was het om op 2e Kerstdag bij hotel Dalzicht te eten (buffet). Hoewel je voor € 25 niet teveel mag verwachten wellicht, sloeg dit alles. Bij binnenkomst wees de serveerster met een hoofdbeweging waar we onze tafel konden vinden. De hele zaal stonk al naar de rechauds die het eten warm moesten houden en de beloofde speelhoek voor de kinderen bestond uit welgeteld 2 spelletjes. Dit was echter nog niets vergeleken met het eten, waarvoor een gemiddelde bejaardenhuiskok zich zou schamen. Het was onder het motto 'als het veel is, is het goed' een overdaad aan droog vlees, doorgekookte groente en ik heb geen wildgerecht kunnen ontdekken. Wij hadden aan tafel 3 vegetarische gerechten, waarbij de kok niet verder is gekomen dan naar de plaatselijke AH te rennen om daar het hele vak aan vleesvervangers leeg te kopen. Ik heb nog nooit zo'n fantasieloze vegamaaltijd voorgezet gekregen. Alles was gefrituurd en ik ken snackbars die dit beter kunnen. De hoop was dus op het dessert. Dit bestond echter enkel uit bollen ijs (en niet van een beste kwaliteit) en iets wat zich niet anders kwalificeert dan 'pudding'. Heel jammer. Ik had nog een aantal verbetersuggesties, maar na het lezen van de droevige recensies over de Kerst van 2010, die een copie waren van dit jaar, lijkt me enige aanbeveling niet aan jullie besteed. Ik denk alleen dat het uitblijven van gasten jullie kunnen dwingen tot verandering. Mensen ga hier niet naar toe, als je wel eens in andere restaurants hebt gegeten, het is een regelrechte kwelling!!!

1,4