Op dit adres zit nu: Argentina

1. Ik heb hier gisteren samen met een collega gegeten en het is ons prima bevallen.

Eten en drinken: Mijn collega en ik hadden allebij zoete spareribs genomen. Deze zijn gemarineerd in een marinade van appelstroop. Op zich smaakte ze goed al vonden mijn collega en ik ze ietsje te lauw. Ze hadden wel wat warmer gemogen. Bij de ribben werden ook frietjes geserveerd, maar naar mijn mening was de hoeveelheid frietjes maar genoeg voor één persoon. Extra frietjes hebben we voor moeten betalen. De hoeveelheid spareribs daarentegen was meer dan genoeg. Opzich lekker gegeten.

Service: Het restaurant was vrijwel leeg toen wij daar kwamen. Het was dan ook niet moeilijk om ons tot dienst te zijn. De vriendelijke man heeft onze bestelling opgenomen en is een paar keer komen vragen of alles naar wens was.

Sfeer: Dit is een soort thema restaurant in Zuid-Amerikaanse sfeer. Het is prima, verder is er niet veel over te zeggen. Ik kreeg er geen Zuid-Amerikaans gevoel bij of zo.

Prijs/kwaliteit: We hebben voor net onder de 20 euro goed en voldoende gegeten. Het niet overweldigend maar zoals het hoort in die prijsklasse. Ik was in ieder geval zeker niet teleurgesteld.

Kort samengevat, een prima restaurant om met familie of vrienden een keer te gaan eten voor niet teveel geld.