1. Vorig weekend een babyborrel georganiseerd in deze gelegenheid. Ik ben een jaar geleden getrouwd en heb toen voor het eerst kennisgemaakt met Lunchcafé d'n Bol. Net als toen, was ook nu tijdens de babyborrel hetgeen gepresenteerd meer als dik in orde. Het leuke van deze gelegenheid is dat de eigenaresse meedenkt binnen het beschikbare budget. Eerlijk is eerlijk, de tijden zijn minder en na een dure trouwerij, hadden wij ook niet veel te besteden bij een babyborrel. Ik moet zeggen dat wij vol ongeloof hebben gekeken naar het enthousiasme van de bediening en de lekkernijen die toch nog voorbij kwamen ondanks het kleine budget wat beschikbaar was. Na de trouwerij zijn we nog regelmatig een broodje gaan eten en steeds werden wij vriendelijk en gastvrij ontvangen en was het eten prima.
    Ga zelf eens langs en oordeel dan zelf, ik heb samen met mijn man en kleine mannetje een thuishonk gevonden voor het eten van een lekker broodje!