Op dit adres zit nu: De Kakelkip

1. Ik ben er met mijn volleybalteam van Taurus wezen eten, in juni 2010 en zat daar met 9 meiden en wat ouders en mijn vrouw. In het restaurant was echt niemand de hele avond niet, dat voor een zaterdag, terwijl de twee andere restaurants in het pand wel goed gevuld waren, mijn vrouw had een pikante pizza, maar in elk stuk zaten wel dertig tot 40 zaadjes van een peper, beetje overdreven, en na er meer dan de helft eraf gehaald te hebben was het nog heet zat. Er was weinig keus en Calzone hadden ze niet eens op de kaart staan. Personeel kwam alleen naar buiten om wat te brengen en als je wat wilde bestellen dan moest je naar binnen om iemand te roepen. Buiten waren twee tafeltjes bezet met respectievelijk 2 en 4 personen, was warm die dag en binnen was de airco ver te zoeken. Als je de bediening wat vroeg hielpen ze wel netjes, vooral een meisje, die wel moeite probeerde te doen.

5,9